| Mobile| RSS

Album: Matang Family Park :: 17.04.2010 - 10.45am-4.00pm

30 April 2010 | posted in , | 2 comments

Tok antara gambar2 yg aku nak kongsi. Gambar masa aku dan 5org kawan sepejabat g berkelah kat Matang Family Park pada 17/04/2010 tok tek. Dari pagi sampe petang kmk org d cya. Apa yg bestnya, kmk org dapat mandi dan menyelam puas2.. lupakan segala masalah dipejabat dan masalah lain. sembang2 macam2 pkara..

Lepas dari aktiviti tok, aku rasa nak mula hobi baru... "menyelam". marik aku g kdai scuba, p masalahnya kdai ya tutup. kelak aku nak survey gik harga barang2 scuba. Aku dan sorang kawan sama2 minat.. & menjejaki sapa2 gik yg berminat.. best bah menyelam, menenggelamkan diri, sambil memerhati dalam air. Seolah satu terapi badan.. InsyaAllah pertengahan bulan tok, aku g menyelam d satu lokasi gik.. gik nak beli peralatan baru..

2 Responses So far
gravatar
Miss_Nie
on May 14, 2010 at 8:46 AM  

Gambar dibah last ya kak ayu ka? Macam berisik jak. Kedak upa Kak Ma'yah jak tengok mek? eh? Heheh... X nampak gilak..

gravatar
Izam
on May 15, 2010 at 5:47 PM  

nya nang berisik. kdak org mengandung :p

Post a Comment

Twitter