| Mobile| RSS

Salam blog baru utk 1Malaysia & 1dunia maya :p

26 April 2010 | posted in | 1 comments

Salam 1Malaysia. Start blog baru. Sik tauk dah berapa kali ku molah blogspot. P sik juak dijayakan sepenuhnya :p hehe

Pas nangga blog kak Sue dewi otoromen tek, lalu berminat nak menyibukkan diri molah blog juak. tok web kak sue dewi dewa beyonce http://mayauchats.blogspot.com/.

Bila ku fikirkan bak dlm lagu Aizat - Fikirlah, pa la guna mun ada internet p sikda tempat meluah d alam tenet tok. best juak nangga org men blog2. Dolok2, ex aku suka molah blog tentang kmk duak. aku suka baca jak pa yg ditulis nya. Bahagia jak masa ya. Masa ya pun aku sik minat berblog. suka baca2 jak blog org.

Ngindok jak baca blog org meluah apa2 jak. Mok juak la aku molah blog baru gik. Yg lamak2 ya sik kacak nama nya. hehe. nama blog baru tok universal ckit :p leh masuk macam2. heee

Kepada member facebook & blogger baru ya, sela2 la add aku. tambahkan kenalan tenet.
add facebook @ YM di email izam.email@yahoo.com <-- jgn lupak, email ya ada dot (.) ktk org dialu-alukan.. salam mesra 1Malaysia ~~

1 comments
gravatar
Izam
on April 26, 2010 at 5:18 PM  

sowwie kak dewi.. jeles tok. haha

Post a Comment

Twitter