| Mobile| RSS

(@_@)

01 May 2010 | posted in | 4 comments

Rindu glak kat nya, walaupun nya dah jadi milik org lain.. tp dlm hati aku masih syg nya dan sikda pengganti pun. Dah genap 1 tahun sik jumpa, sik berbual.. ntah apa khabar nya d cnun.. bersama lelaki kacak & berkerjaya :)

Sori sbb post tok mengganggu ckit. terlintas sekali gik kenangan manis dgn ex.. sikda tempat meluah, luahkan jak d blog. blog menerima jak luahan kita. sik tauk la si pembaca..
Tok latest pix nya dlm fb, make baju cuple kmk 2. mungkin nya make sebab ingat ngn aku, atau sengaja nak nyakitkan ati aku.. p sik kisahlah. hormat perlu ada. aku hormat nya.. aku sik pernah bencik nya, & nya tauk ku sik pernah lafaz camya.. yg slalu aku lafaz, aku syg nya selalu.. sampe skarang..

4 Responses So far
gravatar
Miss_Nie
on May 13, 2010 at 4:07 PM  

Eh? Relevan gik ka zam? Ne tek mek dengar dah da gerek balit. hee... Oshin ka? Upss!

gravatar
Izam
on May 15, 2010 at 5:56 PM  

ada.. tengok dlm fb kmk :)

gravatar
Miss_Nie
on May 17, 2010 at 12:34 PM  

kamek dah deactivate fb. lepak dalam blog jak.. introduce la dalam blog... hee...=)

gravatar
Izam
on May 25, 2010 at 2:28 PM  

tini, mun dah tutup fb, join web kmk. www.kawanspace.com ya web group 360 sarawak. kmk dan kawan2 ada kat cya. kmk polah web ya ;)

Post a Comment

Twitter