| Mobile| RSS

Minggu Saham Amanah Malaysia (MSAM) di Kuching 20-26 April 2010

26 April 2010 | posted in | 0 comments

Seminggu2 tok dari 20 sampe 26hb aku & geng memang bz giler la. Dari pagi sampe malam... Bukan pa, semata-mata nak jawab kuiz dengan harapan membara nak dapat hadiah harian. Lumayan hadiahnya. tp apakan daya.. sampe nektok dah 26hb, hari terakhir pameran MSAM ya, sik juak terpanggil sebagai pemenang kuiz :( apa la rezeki.. rezeki sik sampe...

Dari mula 20hb ya gik aku rasa purata aku jawab kuiz sampe 3/4 pasport dalam sehari. maknanya aku masuk dalam sehari sampe 3/4 kali la. heheee ;p

<><> <><> <><> <><>
Selamat Datang ke Pameran MSAM 2010Pameran Minggu Saham Amanah Malaysia (MSAM) di Perkarangan Wisma Bapa Malaysia, Kuching pada 20 hingga 26 April 2010.

<< Bermulanya drama bersiri aku & kawan2 ke pameran MSAM <<
Masa keja pun sempat juak g MSAM semata2 nak jawab kuiz :p dar ofis ke lokasi hanya 5 minit ;pPeserta MSAM kusyuk mendengar ceramah ttg pelaburan dan pengurusan wang. aku tumpang lalu jak.
Aku & kawan2 tengah carik jawapan kuiz harianCukup meriah... berpadat jak org. sesak nafaszz...
Model PorscheAntara hadiah2 kuiz harian untuk pengunjung pameran MSAM

0 Responses So far

Post a Comment

Twitter