| Mobile| RSS

Facebook | daily routine

27 April 2010 | posted in | 0 comments

Facebook sebagai rutin harian. hahaha. sama jak dengan ktk org ;p

Sik sah mun sik bukak facebook. gatal2 jak rasa tangan nak online. Merati jak notification ya ada kah x... :p

Kepada kawan2 yg ada facebook ya, jgn lupa add aku keyh? add email izam.email@yahoo.com. "aku sentiasa ada" :-)

Seminggu lepas terabai ckit facebook aku sebab gago menyertai Minggu Saham Amanah Malaysia (MSAM). Pameran ya sebelah ofis aku jak. Digoda dengan hadiah harian yg lumayan. Otak melayang ngenang hadiah jak, p sik juak dapat...

Bagus juak wujudnya micro blog (facebook) tok. menghiburkan, menambah kawan, ngerepak online, meluah pa2 jak, berkongsi masalah, dan macam2 gik. tension2 ngan keja, Aku bukak la facebook sekejap2. & suatu yang lama tapi baru aku nak aktif, ialah blogspot. Lamak dah molah akaun, p sik juak aktif. Start daftar akaun baru, make email baru, aku nak aktif dlm blogspot juak. Best jak nangga blog org nok kacak2 & aktif...

0 Responses So far

Post a Comment

Twitter