| Mobile| RSS

Atmosfera Cafe

29 April 2010 | posted in | 0 comments

Atmosfera cafe, salah satu tempat aku & kawan2 lepak sama2. Restoran yg nampak mewah, tapi sebenarnya menu d ctok ada terbahagi kepada 2. Menu Biasa & Menu Special. & sememangnya ktk org akan rasa special bila berada di dalamnya...

Ingat gik masa 1st time aku lepak ctok, aku sik perasan kat belakang buku ya ada menu biasa. Aku cuma buka page menu yg special. Aku order la air RM8.50. Aku ingat air aku yg paling murah.. rupanya aku yg order paling mahal :-p lepas ya kawan2 tetak ngn aku. Lawak juak.. Next time bleh la lepak kat ctok gik. Tempatnya tenang, bersih dan yg penting halal & sedap..

Bagi kaki internet yg "portable" ya, kat Atmosfera tok ada wi-fi free direct dari measat. haha. Bagi kawan2 facebook, bolehlah berkenalan dengan seorg gadis cantik & baik dari group 360 kat cya. Kedai ya adalah milik keluarga nya :) Admin 360 pun selalu lepak kat cya, & termasuk la aku :-p sapa2 mok join, kontek jak kmk org dalam group 360 Degree Friends kat facebook. Search: "360 Degree Friends"

0 Responses So far

Post a Comment

Twitter