| Mobile| RSS

Pristiwa sepanjang cuti 28 Mei - 5 Jun

06 June 2010 | posted in | 0 comments

Sepanjang cuti tok tek, aku g pengilan Majlis Akad Nikah aunty aku & Majlis Pertunangan kazen aku. Rami org datang. & masa ya 1st time la aku nangga org bertunang & akad nikah sampe abis. hehe. lamak tok mun aku pengilan org nikah, aku slalu join miak bujang lepak2 kat luar. hehe

Yang bestnya, tunang kazen aku ya orang Perak. Jadi org perak la nya kelak ;') Apapun aku turut hepi sebab lelaki ya cukup baik, ramah dan aku yakin boleh berik nya kebahagiaan. Camya juak dengan aunty aku dengan uncle ku yg baru :'p & kazen ku dengan tunangnya, aku doakan moga hubungan berkekalan dan bahagia ke anak cucu kelak. Amin.. Doakan utk aku juak. hehhe.. Nampaknya kazen2 aku yg muda2 dari aku selalu mendahului aku :p .. aku tok gik ilek2. Gik nk hargai masa bujang sebagai org bujang. haha

Selain dari majlis2 ya, sepanjang cuti tok aku nang bz giler main game DoTA Allstars (Defence of the Ancient). Dari dolok2 gik, aku & adik2 aku asal berkumpul jak nang gian main game ya. Yg bestnya main ya secara online. 5org 1 pasukan. Teamwork.. ya la best. Sapa2 yg nak mengenali game tok, boleh la ke web www.playdota.com <-- web official gem ya. Ppuan pun banyak main. Dalam sehari hampir 200RIBU org main tok secara online seluruh dunia. Mun nak lawan dgn org seluruh dunia, pegi ke web www.garena.com. Kat cya ada la team aku & geng. Daftar pasukan mun sik salah RM70-RM150 camya utk 15org. kmk org lamak dah daftar. Pasya mun berlawan akan menaikkan ranking negara. Pastikan anda bukan noob :p sebab sesiapa yg bdaftar, kira membawa nama negara di arena GAME dunia :'p Macam2 pertandigan dari peringkat Asia tenggara hingga peringkat dunia ada kat cya. Lepas daftar ktk org leh join pertandingan.

Lepas tok, adik aku Hafiz akan masuk U / Maktab dlm bulan 7, sikda la sorg pemain Pro dlm team LTP sepanjang masa nya belajar. Nya juak adalah Clan Lord pasukan kmk org. cuma masa2 cuti jak nya leh join.. macam aku juak la, bz ngan keja :'p jangan ilmu DoTA semakin berkurang jak.

0 Responses So far

Post a Comment

Twitter