| Mobile| RSS

Web Komuniti Sarawak www.kawanspace.com - kawan[space] 360

22 May 2010 | posted in | 0 comments

Lamak juak aku sik update blog. Mungkin bz glak dalam sik sedar.

Terkini yg aku nak kongsi, sejak seminggu lepas, aku mula nak aktif balit dengan web komuniti. Alhamdulillah dalam masa sehari jak aku dapat siapkan 1 web khas utk komuniti Sarawak. Dengan kerjasama kumpulan 360, besar juak matlamat kmk org :)

Terus terang, rasanya dah berpuluh web pernah aku polah, tp biasa la sik tahan lama. Tapi lamak dah aku sik praktikkan ilmu molah web. Sejak aku join kumpulan 360, aku rasa best juak ada group dan aktiviti bulanan. & bila fikir2, sebuah group perlu juak web komuniti & forum online utk meluaskan empayar. dengan sukarela, aku sumbangkan sebuah web utk kumpulan 360 yg dinamakan kawan[space] 360.

Harapan aku & kawan2 360, semoga kehadiran web tok banyak memberi manfaat kepada warga sarawak. semoga dapat menarik lebih ramai ahli dalam web dan membuat aktiviti bulanan seperti sebelum tok.

Kepada sapa2 member yg belum join, jum support web komuniti sarawak. majulah komuniti kita!!
daftar di www.kawanspace.com

0 Responses So far

Post a Comment

Twitter