| Mobile| RSS

Mula sukan badminton sekali gik

17 June 2010 | posted in | 4 comments

Setelah setahun lebih aku sik main badminton, nektok aku rasa nak mula bermain badminton gik. Raket pun berdebu sik dipake main. Ingat gik masa di sekolah. Nang rajin la aku main badminton. Asyik2 aku yg plan ngajak kawan2 main badminton. Banyak juak berbuang duit. Bukannya murah juak kos main tok. zaman skolah ne da sumber pendapatan lain mun sik mintak ngan mak bapak. hehe.. tp sikpa, dah nama hobi di zaman skolah.. Rindu ngan kenangan bersama kawan2. Zaman dolok sik dapat diulang gik. semoga sejahtera kepada kawan2..

Bagus ku main badminton dari aku banyak fikir benda lain. dapat juak ngelak dari molah keja sik berfaedah.. & malas nak fikir pasal girlfren dolok :) polah jak aktiviti banyak2 & dapat mengelak rasa sunyi :)

Nektok aku dah genggam balit raket. mok aktif main badminton gik dengan kawan2. maksud aku, kawan2 pejabat dan kawan2 yg aku kenal sepanjang zaman aku kerja. kawan2 sama skolah dah masing2 dengan haluan masing2 dan tempat pun dah sik sama. Kelak aku nak plan, sekurangnya 2 kali sebulan main badminton.. Harap banyak kawan2 support..

4 Responses So far
gravatar
Amni
on June 17, 2010 at 10:21 AM  

Waseyh! Bagus2... Lak mek balit kCh mek mok ekot... Beg raket mek dah berkuap li kotan sik d pakey raketnya... heee...

gravatar
Izam
on June 17, 2010 at 12:41 PM  

aok.. joinlah. main boling juak oo.. hehe

gravatar
Amni
on June 17, 2010 at 2:58 PM  

Boleh2... Tapi x pat mbak amer gik... Huhuhu....

gravatar
Izam
on June 18, 2010 at 9:57 AM  

aie.. knk sik dpt mbak amer? sms kmk. mok tauk tok. hehe

Post a Comment

Twitter