| Mobile| RSS

Makan Malam di Benteng Satok

29 June 2010 | posted in | 4 comments

Makan malam di Benteng Satok. Ya Allah,.. lamak benar dah aku sik makan ctok. Last aku makan awal tahun 2009 dengan ex aku.

Malam tadik, aku dengan famili makan kat cya. mak & bapa aku mok merasa sup sayur kat stall hujung, dekat dengan jejantas. Tapi malangnya cas sup ya malam tadik cukuplah mahal. sup sayur ajak lebih kurang RM30. maka mintak utk 3 orang jak..

Skarang tok, aku dah rasa malas la nak makan kat cya gik. nangga la mun terdetik mok mkn cya gik..

4 Responses So far
gravatar
asmah mahdi
on June 29, 2010 at 4:28 PM  

bagus kitak cia kmk lak mkn sia.. ;ppp

gravatar
Izam
on June 29, 2010 at 4:54 PM  

wah... nang ada.. kmk cia kerusi meja jak. jum jum..

gravatar
Amni
on June 30, 2010 at 9:25 AM  

Mee kolok sia nyaman eh. Kedei ujong sekali. Bukan dekat ngan jejantas ya... Hee.... Minggu tok jadi g Sematan? Mun mek balit tok, mok mek ekot ngan Amer. Amer di Kuching dah....=)

gravatar
Izam
on June 30, 2010 at 1:56 PM  

tini, datang jak. kelak molah program..

Post a Comment

Twitter