| Mobile| RSS

DIGILIVE TOUR & HOT FM MINI JAM di KUCHING

05 July 2010 | posted in , | 1 comments

Bulan Jun lepas dan 3 Julai, aku g nangga Konsert DIGILIVE Tour dan Hot FM Mini Jam. Rami artis2 datang, spt Black, Tomok, Hujan, Sixth Sense, Jinbara, Kumpulan Telu, Mirwana, Delima, Ana Rafali, Fara Fauzana, Faizal Ismail, AG, Kiran dan rami gik. Memang meriah dan seronok. Jarang2 dapat nangga artis dekat2. dapat juak sebagai aktiviti berfaedah bersama famili dan kawan2. cuma yg sedihnya ada beberapa org kawan sik dapat hadir bersama atas sebab nya pun :p

Masa Digilive tour ya aku pegi dengan famili. Mun sik silap, pada 19 Jun 2010, hari sabtu.. Siang ada pelbagai game. Konsert pada sebelah malam. kmk dengan famili ada 9 org masa ya. dah la aunty dgn mak mok balit awal mlm ya. tp aku mok nangga sampe abis juak. cian ngan mak bapa ku & auntie nunggu sampe habis juak konsert mlm ya. duduk kat tepi jalan jak cdak nunggu aku ngan adik2 & kazen. masa ya aku nak nangga juak persembahan kumpulan sixth sense. dah group ya last skali.. ya la aku keras ati sikmok pulang awal masa ya. hehe.. bertuah punya anak :p

Masa konsert Hot Fm Mini Jam, aku g ke tempat kejadian jam 2 ptg camya la. pegi ngan kawan. Sebelum ya aku gi ke program Satu Daerah Satu Industri Zon Sabah/Sarawak dolok, kat depan Dewan undangan negeri lamak. Pasya bok berangkat ke stadium nangga Hot Fm Mini Jam.. Cun jak belum lamak kmkorg sampe, konsert baru start. hehe. rezeki.. & lebih best dr Digilive tour, sebab lebih rami artis datang. berebut2 jak cdak pengunjung nak bergambar ngn cdak. ada la kawan aku sempat juak bergambar ngan artis. aku jak segan2 silu. malas nak berebut bergambar... gpun aku memang sik suka berebut. biarlah apa kata org. org yg sikmok berebut slalu rugi. sik apa laa. asalkan sik ngaco org lain yg berebut ya :p

Yang sik bestnya masa konsert Hot Fm Mini Jam ya, masa persembahan ke tiga, masa Tomok mbak lagu keduak nya, lalu hujan hari. keras ati juak sikmok pulang. aku ngan kawan balit ke kereta ngambik payung.. haha.. berujan jak kmk org nangga konsert. nasib hujan ya sik lamak. kira 30minit jak. alhamdulillah kmk org nangga sampe abis juak dan sikda perkara yg sik diingini berlaku...
aku harap banyak gik hiburan yg berfaedah & positif yg akan ada di kuching tok.. boleh mengeratkan silaturrahim dan bergembira sama:)

1 comments
gravatar
Amni
on July 6, 2010 at 8:47 AM  

kata mok polah plan urang balit... huhu....

Post a Comment

Twitter