| Mobile| RSS

PC Fair 2010 @ Taman Kereta, Bukit Permata, Kuching

03 May 2010 | posted in | 0 comments

1 Mei 2010 - 06.30PM, aku dengan 4 org kawan g PC Fair kat Taman Kereta Bukit Permata, Kuching. Suasana masa tok memang meriah. Cuma aku dan kawan2 sik puas hati dengan harga yg ditawarkan. Biasalah, aku ngan kawan2 memang slalu g survey harga elektronik camtok, kira2 seminggu sekurangnya sekali g wisma. Ada beberapa barang yg dah aku beli dalam sebulan duak lepas pande naik harga masa PC Fair tok. heran juak. Beg span yg harga RM29 pande jadi RM39. Headset yg harga RM22 jadi RM35??? Card Reader RM15 jadi RM19?? apa dah jadi? Sik semuanya la naik. ada juak yg murah2, tp ada juak jenama pelik2.. jenama Singning, Yaimei, Ommega.. apa laa... Kesimpulan dari aku personally, aku sik puas ati ngan harga barang elektronik makin naik masa pc fair. Aku beli 1 barang jak masa ya. huhh...

 
<><> <><> <><>

0 Responses So far

Post a Comment

Twitter